Ach, op alles kan een labeltje oftewel “dat kan mijn gekke broertje ook” Belangrijker dan een label vinden wij dat een product in een flits zorgt voor een gevoel van “wouw”. Uiteraard is zo’n wouwgevoel voor iedereen persoonlijk. Wat roept het beeld op? Een verbazing, herinnering, link met vroeger, verbondenheid. Een verhaal apart. Aan elk object zit immers een verhaal, een geschiedenis. . Waar komt het vandaan? Hoe oud is het? Wie maakten het? In welk huis stond het ooit? Wie was de gebruiker? Vragen die weer vragen oproepen.
Elk product maakt een lange reis van fabriek naar winkel, van huis naar haard,. Lang gekoesterd door de bezitter en gebruiker. Door volwassene, man, vrouw, kind, jongen of meisje. Vol vreugde vaak en dat jarenlang. Maar de geschiedenis is wreed en onverbiddelijk. Plotseling is daar het einde van….
Weggegeven, soms weer in opgedoken in een ander huis. Maar dan, ten leste afgedankt, weggegooid, zoekgeraakt. Verdwenen in de loop der tijd. Vergeten, ongewild, overbodig.
Maar dan plotseling weer opgedoken. uit het stof van de rommelarij.
Vindt u iets op sennabenna wat voor u een bijzondere betekenis heeft, een herinnering oproept of een speciaal wouwgevoel teweeg brengt. Laat ons uw verhaal dan weten. Wij verwerken het waar mogelijk in een volgende publicatie.
De rommelarij producten op sennabenna zijn resten uit het verleden van anderen. Daar staan ze…op een website…zonder emotie, clean, solitair en eenzaam. Ja wel een leuk e afbeelding, dat wel. Wachtend op een nieuw leven. Bij een liefhebber, verzamelaar, zoeker of handelaar.
Sennabenna geeft met alle producten haar een eigen verhaal weer. Een verhaal gericht op nieuw leven voor oude dingen. Sennabenna hoopt voor alle sennabenna producten een goed baasje te vinden.
Charlotte di Vita Nr. 987. Theepotje Van Gogh. Afbeelding de slaapkamer.
Antiek, meuk, rommel, kitsch, vintage, collector’s items.
Ach, op alles kan een labeltje oftewel “dat kan mijn gekke broertje ook” Belangrijker dan een label vinden wij dat een product in een flits zorgt voor een gevoel van “wouw”. Uiteraard is zo’n wouwgevoel voor iedereen persoonlijk. Wat roept het beeld op? Een verbazing, herinnering, link met vroeger, verbondenheid. Een verhaal apart. Aan elk object zit immers een verhaal, een geschiedenis. . Waar komt het vandaan? Hoe oud is het? Wie maakten het? In welk huis stond het ooit? Wie was de gebruiker? Vragen die weer vragen oproepen.
Elk product maakt een lange reis van fabriek naar winkel, van huis naar haard,. Lang gekoesterd door de bezitter en gebruiker. Door volwassene, man, vrouw, kind, jongen of meisje. Vol vreugde vaak en dat jarenlang. Maar de geschiedenis is wreed en onverbiddelijk. Plotseling is daar het einde van….
Weggegeven, soms weer in opgedoken in een ander huis. Maar dan, ten leste afgedankt, weggegooid, zoekgeraakt. Verdwenen in de loop der tijd. Vergeten, ongewild, overbodig.
Maar dan plotseling weer opgedoken. uit het stof van de rommelarij.
De rommelarij producten op sennabenna zijn resten uit het verleden van anderen. Daar staan ze…op een website…zonder emotie, clean, solitair en eenzaam. Ja wel een leuk e afbeelding, dat wel. Wachtend op een nieuw leven. Bij een liefhebber, verzamelaar, zoeker of handelaar.
Sennabenna geeft met alle producten haar een eigen verhaal weer. Een verhaal gericht op nieuw leven voor oude dingen. Sennabenna hoopt voor alle sennabenna producten een goed baasje te vinden.
Charlotte di Vita Nr. 987. Theepotje Van Gogh. Afbeelding de slaapkamer.